Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2011 22:21 - Измамници
Автор: insomnq87 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 574 Коментари: 2 Гласове:
2



Случвало ли ви се е да се запознаете с някого и в първия момент да ви се стори дистанциран от света? А случвало ли ви се е да се запознаете с този някого по интернет и известно време да контактувате, да ви е приятно с него да мислите едва ли не, че сте един за друг? Да абсурдно е дори като идея, че с човек от интернет – място където всеки лъже за себе си и показва лице което не е негово в действителност може да се случи нещо такова като привличане. Но има много двойки запознали се по този начин, живеят заедно напук на всички стереотипи. Е има и такива които известно време са били в добри отношения помежду си и то само защото не са се опознали добре докато са си писали в скайп, във фейсбук или кадето и да било в интернет пространството и след това известно време са започнали търкания, довели до болезнени раздели.

   Аз лично съм от тези които постоянно са пред компютъра, е имам дете което разбира се е над всичко, но в свободното си време не се отделям от монитора просто заради скуката на ежедневието.  И ровейки постоянно къде ли не, търсейки какво ли не, се запознавам с различни хора почти всеки ден, с някой се разбираме чудесно и ставаме добри приятели, доколкото такова запозанатво може да се нарече приятелство. С други още на втората секунда едва ли не сме си казали сбогом и то само защото моя начин на мислене и приемане на света не се харесва на тези хора. Но това честно казано мен изобщо не ме притеснява. За мен са важни хората с които се разбирам и които ме приемат такава каквато съм, без задни мисли. А те повярвайте ми са наистина малко.

   И така както всеки един обичаен за мен ден в интернет, за пореден път се запознавам с поредния човек, който този път определено е различен или поне на мен ми се струва различен. А може би ми се искаше да е различен? Незнам, важното е, че не е като другите с които съм се запознавала до момента. А кое му е различното ли? Това че е внимателен, съобразителен, интересуващ се постоянно как съм, как е детето ми, което е от друг непознат за него мъж. Забавен е, интересен. Но също като бащата на малкото ангелче от най – малкото недоразумение си прави грешни изводи без да поиска обяснение какво точно съм имала предвид с казаното. А това е огромна грешка в едно общуване, особено когато искаш да се получи нещо красиво между вас. Или поне той това ми каза – че иска да бъде с мен, с нас, да сме ние тримата, а не ние двамата. Но в един момент всичко се оказва една красива лъжа и то точно тогава когато започнах да му вярвам. Каква глупачка ще си речете, да се върже на думите на някакъв мъж който не е виждала нито веднъж от както се познават. Е повярвах да, не на всичко но се вързах ... все си обещавах, че повече няма да падна пак в тази клопка но ... някой хора са наистина добри актьори.

   Но поне навреме видях и осъзнах, че колкото и да е симпатичен този мъж, той не е за мен. Немога да мина отново през този ад някой грешно да ме разбира и веднага да започне да ми прави фасони, вместо да се опита да разбере какво казвам, какво имам предвид и така нататък. Повярвайте ми най – неприятно е да будете погрешно разбрани или изобщо да не ви разберат.

   Ще попитате, като знаеш че няма да те разберат и само ще те излъжат защо изобщо влизаш в интернет и си пишеш с измамници? Защо ли? Защото ми е интересно понякога да се наслушам на такива глуспоти? По този начин забравям за момент за проблемите си в реалния истинския гадния живот. Да вярно подвеждам се и вярвам на красивите думи, но това е временно, пък и не влагам нищо в казаното ми, не очаквам нищо, защото знам, че нищо нито ще получа нито ще трябва да дам.

  И все пак, останала сама, без мъж, гледайки детето при моя баща, вярвам че някъде там има мъж който е отреден за мен, с който ще се запозная случйно, но не по интернет и не след дълги среднощни разговори по скайп. Дори сигорно няма да усетя кога ме е връхлетяло така нареченото чувство любов.

  И докато чакам този мъж, ще продължа да убивам времето си в интернет, докато малкото ми момченце си играе или гледа телевизия. А през това време ще дам съвет на младите момичета наистина да внимават с кого говорят по интернет, и да не бързат да се доверяват или влюбват в човек когото не са виждали или са видели само веднъж по камерата в скайп. Да не бързат дори да се съгласяват да излизат на кафе с този някого и да отварят очите си на повече от 4 ако е нужно, защото измамниците са прекалено много и дебнат точно там, където не очакваме да ги срещнем.

 

  

 

 


Тагове:   измамници,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг

1. анонимен - sajelqvam
05.06.2012 22:58
neiskah taka da stava nesam izmamnik
цитирай
2. анонимен - neiskah taka da stava nesam izma...
05.06.2012 23:00
анонимен написа:
neiskah taka da stava nesam izmamnik

molqte deni ot roberto vse pak te haresvam
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: insomnq87
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7027
Постинги: 2
Коментари: 4
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930